2011. október 13., csütörtök

Love Keeps Going

 Fordító:Himeko
Feliratok
Videó az Am-addictionról vagy a MyAsiancinemáról.

Zhai Mei Le (Cindy Wang) egy keményen dolgozó, mindenben jó, mondhatni szinte tökéletes nő, aki mindig másokat helyez előtérbe elsősorban. Ám nem volt ez mindig így, gyerekkorában a szülei használhatatlannak és butának tartották és mikor válásra került sor, egyikük sem akarta őt. Ez olyan sokként érte, hogy azóta mindenben a tökéletesre törekszik és mindenképp hasznos ember akar lenni. A barátja, Yi Feng (Eli Shih) is pont a jó tulajdonságaiba és képességeibe szeret bele és már épp minden tökéletesnek tűnik, mikor megjelenik Yi Feng öccse, Yi Lie (Mike He) és mindenbe belekavar. Ugyanis Yi Lie egy válogatós, énközpontú személy, aki nem mellesleg igazi szupersztárnak számít Ázsiában, lévén egyike a legrangosabb ázsiai zeneszerzőknek. Mondani se kell, hogy a viszonyuk nem épp felhőtlen, azonban idővel egyre közelebb kerülnek egymáshoz, főleg azután, hogy a tökéletesnek tűnő kapcsolatáról Yi Feng-gel kiderül, hogy talán mégsem annyira tökéletes...

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok,
    köszönöm szépen a fordítást. Nagyon kíváncsi vagyok rá.
    Nestel

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a fordítást,nagyon kíváncsi vagyok rá.

    VálaszTörlés
  3. Megkérdezhetem, hogy milyen betűtípusi fontot használtok, mert nekem értelmetlenül irja a feliratot.

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, de az olyan ami minden számítógépen rajta van ,mert alap azt tudom.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok köszönöm szépen az eddigi fordítást, azt szeretném megkérdezni,hogy nem folytatjátok tovább? ha igen akkor mikorra várható újabb felirat? bocsánat,hogy követelőzőnek hangzik de augusztus óta nincs újabb fordítás sajnos :(
    A választ előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Szia.^^
    Arra én is kíváncsi lennék, ugyanis nem én vagyok a fordító, és mindig mondta hogy megcsinálja de nem csinálta, meg most el van foglalva de majd beszélek vele.^^

    VálaszTörlés