2012. január 5., csütörtök

Skip Beat és Material Queen

Sziasztok.^^
Ha minden jól megy a Skip Beat hamarosan jön,ezen a héten hétvégén vagy a jövő hét elején.:D
A másik ... A Material Queen-t tovább szeretnénk fordítani [elkezdtük már régebben is,de eddig szünetelt]Mivel sokan várjátok.^^
Szóval ebből is hamarosan lesz felirat,ha minden jól megy.^^
 Helyzet .. a Skip Beat csúszik mert nem tudtam elérni Yunát,a Material Queenen továbbra is dolgozunk.^^ 
--- január 13.
Megpróbálom elérni Yunát és a Skip Beatot a hétvégén feltenni.

5 megjegyzés:

  1. jajjj, én annyira de nagyon várom a Material Queen-t! Nagyon örülök, hogy fordítjátok!

    barbi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök a Skip beat-nek. Türelemmel várom~

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok:)
    Wow én is nagyon várom a Material Queen-t köszönöm, hogy tovább fordítjátok:):)
    A Skip beatnak is nagyon örülök csak nem tudom hogy tudjátok, de valaki már lefordította az 1 részét és online már meg is lehet nézni gondoltam meg említem remélem nem baj.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok.^^
    Dolgozunk rajtuk,a Skip Beaton már csak az utolsó simítások folynak.
    Timka:Eddig nem tudtuk,de még így is meg fogjuk csinálni.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon várom már a fordítást hajrá biztos jó lesz nagyon köszi hogy fordítjátok

    VálaszTörlés