2013. június 28., péntek

Boldog 4. születésnapot nekünk.

Sziasztok.^^
Ebben a négy évben sok minden változott meg.
2009-ben ketten kezdtük meg ezt az oldalt, aztán lettünk egyre többen, közben tagokat váltogatva. A 4-5 tagból volt aki nyomtalanul eltűnt, 1 kiszállt, 1 átment.
Ebben az évben nagyon fel akartam adni ezt az egészet, mert egyedül éreztem magamat, volt sok negatív kritika mióta működünk.
De miattatok nem tettem, mert erőt adtatok nekem a biztatásotokkal. 
Ezért hatalmas köszönet nektek. 
Remélem az 5. évünket is együtt ünnepelhetjük majd.
                                                   A frissek:
2 rész az új projektünkből:)
A videóját torrentről tudjátok letölteni.
vagy innen
Kezd izgalmasabb lenni:D

5 megjegyzés:

  1. BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT AZ OLDALNAK :D

    Nagyon szépen köszönöm a frisset :D :D

    Jó Nyarat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretném meg kérdezni, h a raw-okat honét tudnám és tölteni?

      Előre is köszönöm a választ

      Törlés
    2. Sajnos csak torrentről lehet próbáltam feltölteni a videókat de megszakadtak.>.<

      Törlés
  2. Nagyon boldog szülinapot!!! Reméljük még sok ilyen lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, akkor marad a torrenet :(

    Köszönöm a fáradozásodat Asami :D

    VálaszTörlés