2013. augusztus 12., hétfő

Lee Jeongmin ( Boyfriend)- My Dear



Jól vagy, csinos kedvesem?
Még mindig annyira kedves vagy számomra
Hiányzol, csinos kedvesem
Még a lágy szemmosoly is
A könnyek megint csendesen hullanak, mint egy bolond
Annyira gyönyörű vagy az emlékeimben
A szívem csordultig tele egy pillanatra, de boldog vagyok
Mert ismerlek téged
Jól vagy, csinos kedvesem?
A személy, aki azzá tett engem, aki most vagyok
Hiányzol, csinos kedvesem
Egy személy, aki annyira jó, hogy a szívem hidegrázást kap.
Akkor annyira összeillettünk
Az alagútban, ami egy álomnak látszott.
Sokat nevettünk, és sírtunk együtt
Annyira hálás voltam neked
Nem fogom elfelejteni azokat az értékes időket
Egy fénye voltál az életemnek
Jól vagy, csinos kedvesem?
Még mindig annyira kedves vagy számomra
Hiányzol, csinos kedvesem
Egy személy, aki annyira jó, hogy a szívem hidegrázást kap.
Jól vagy?





2 megjegyzés:

  1. Köszii :) Olyaaan ééédesen tud mosolyogni, h megzabálom :D <3 Szép szám, és jól eltaláltad...ő a kedvencem :D Bár az ikrek is szorosan állnak mögötte :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki hogy tetszik, nekem Minwoo a kedvencem.:)

    VálaszTörlés