2014. március 12., szerda

Haeundae Lovers finálé

Sziasztok!
Végül ehhez is elérkeztünk.
Freya így búcsúzik ettől a sorozattól:
Sosem gondoltam bele, hogy mennyi munka van egy sorozat feliratozásával, míg csak néztem őket. De mindig is szerettem volna kipróbálni. Így kerestem egyet, ami szimpatikus volt. 
Nem volt a legegyszerűbb, és néha kényszeríteni is kellett magamat, hogy üljek le, és fordítsak, de amikor bemelegedtem, akkor alig tudtam abbahagyni. 
Közben fordíttunk Minmiyaval mást is, a Manny-t, ami jóvan könnyebb volt, és együtt dolgozni mindig egyszerűbb. 
Furcsa volt, miután az utolsó mondat végére értem, alig hittem el. De nagyon örültem neki, hogy ezzel én is hozzájárulhatok a doramanézők szórakozásához. Remélem mindenkinek tetszeni fog, és még sok fordításnál találkozunk.




Valamint, szeretném bejelenteni, hogy belekezdtünk a God's Gift - 14 days c. doramába.


9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a Haeundae Lovers fordítását és nagyon várom a sz új projekteteket.Adri

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy lefordítottátok ezt a sorozatot is.Kíváncsian várom az új projekteteket.
    Csip

    VálaszTörlés
  3. Nagyom örülök, hogy kitartottatok a sorozat végéig. Jogosan büszkék lehettek. Most pedig megnézem gyorsan az utolsó részeket is. További szép napokat kívánok, és kitartást a következő ígéretes sorozatotokhoz is.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a fordítást :D :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a befejező részeket! Lee Bo Young és Horse Doctor dokija Cho Seung Woo!! Igéretesnek tűnik! Jó munkát a fordításhoz. Már várom is az első részt!!!!
    ranna

    VálaszTörlés
  6. Hálásan köszönöm a sorozat fordítását.További sok sikert és örömet kívánok a további munkákhoz.
    gyomar

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a sorozat fordítását! :-D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm az utolsó részeket. Gratulálok az újabb befejezett sorozathoz.

    VálaszTörlés
  9. Szívesen mindenkinek.:)
    És köszönjük hogy a hozzászólásaitokkal támogattok minket.

    VálaszTörlés