2014. április 5., szombat

Yang Ji Won ( SPICA) - If It's Me ( God's Gift - 14 days OST part 2. )



Egyszer, valamikor
Amikor a szerelmem eljön hozzám
Még ha nem most, még akkor is, ha valaki másra nézel

Nem tudtalak kitörölni téged
A vágyakozás hullott, mint a hópelyhek
Minden éjjel egy fájdalmas szerelem végével álmodtam

Milyen szép lenne, ha te lettél volna a szerelmem
Ha csak jöttél volna a karjaimba sírni
De a szerelmem annyira fájdalmas, hogy olyan lesz, mint a hab és eltűnik.

Ha csak én lennék az egyetlen,aki felé fordulsz
Ha csak én lennék az egyetlen, aki meg tud téged mosolyogtatni
A szomorúság eltűnne az elmúlt pillanatokon keresztül

Egyszer, messze 
Amikor nem leszel többé a szerelmem
Még ha egy boldog vagyok, aki el sem tudja képzelni ezt

Bárcsak kitörölhetnélek téged, és csak eldobhatnálak
Miért szeretném folytatni ezt a fájdalmas szerelmet?

Ha csak én lennék az egyetlen,aki felé fordulsz
Ha csak én lennék az egyetlen, aki meg tud téged mosolyogtatni
A szomorúság eltűnne az elmúlt pillanatokon keresztül

Álljunk meg most, felejtsük el
Felejtsünk el mindent, a szerelmet, az emlékeket, mindent
Minden alkalmat, amit veled töltöttem

Mert olyan bolond vagy
Mert én olyan bolond vagyok
Csak nézek rád és te csak rám nézel
Mikor fognak ezek a végtelen könnyek megállni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése