2011. augusztus 16., kedd

Hanawake no Yon Shimai



Fordító:Asami 
Bevezető:
Daigo Hanawa egy apa, aki népszerű a hölgyek között.A felesége Sachiko Hanawa  a lányos anyuka, aki a férjét feltétel nélkül szereti.Van négy lányuk,és ellentétben az apjukkal,nulla szerencséjük van a másik nemmel szemben.
  A legidősebb nővér Fujiko Hanawa (Ő a Liar Game-ben is szerepel.^^) aki egy karrierista nő,aki egy divatmagazinnál dolgozik,és nagyon versenyképes.
A második lány Takemi Hanawa aki már kétszer elvált,és három gyereke van.
A harmadik lány Sakurako Hanawa egy parókagyárban dolgozik és házasodni szeretne,de eddig nem talált,lehet hogy majd most?

A legfiatalabb testvér Ume Hanawa aki szobrásznak tanul egy művészeti iskolában.Nincs tapasztalata a szerelemben.


6 megjegyzés:

  1. Szia! Misa vagyok. Fent van a bIrdie Buddy első része, bár még csak béta verzió én kiraktam.

    VálaszTörlés
  2. és akkor ki fogja leellenőrizni?^^
    Judisu vagy én?Mert én szívesen megcsinálom,ha már közös.^^

    VálaszTörlés
  3. Szia! Judisu azt mondta, hogy ő megcsinálja. :)

    VálaszTörlés
  4. nyááá imádlak érte köszi h fordítod < 3

    VálaszTörlés