2012. október 22., hétfő

Képek II.

Sziasztok.^^
Meghoztam a második adagot, hogy addig is ne unatkozzatok amíg nem jövünk:)
 Kell.T-T
Csokimániás vagyok.
Tömény rózsaszínság.
Pancake fagyival.~
Tegnap így éreztem.
Mit láttál?
Imádom a hajdobálást.*w*
Elolvadtam.*w*



Elolvadtam itt is.*w*

 Buli van.
Valaki jól bespájzolt.

Kiskutya.
Köszönések és ölelkezés part I.
Nagyon aranyos*w*







Egyveleg.
Mintha nem lenne finom.
Így egymás után.xD
Szállj, szállj kismadár~
Min veszhettek össze?:D
--- Evészet---
Obento, lehetne szebb és gusztább is.
Hello Kitty-s.
Pocky.

Epres finomságok.
Fogalmam sincs mi, de jól néz ki.

Édességes és rendesen Bento.
Muffin.
Profiterol.
  Egészség.

Az arccspkedés mindig itt van.


 Ez egy kicsit félreérthető.



Fiúkák.

--- Napi egészség---









-- Na, ma már eleget ettünk-


-- Hogy a férfiaknak is kedvezzünk---
 f(x)
 AOA.
 A botrányos T-Ara.
 Kemény csaj, de ilyen is kell:D
Sistar.
I'm the Best.
Wonder Girls.
--- Amikor ideges vagyok--


---- Valaki éhes, hisztis díva--














Étel-ital egyveleg.
Rózsa formájú krémes muffin.


-- Csajszik,pasik---







--- Sírások---




---- Búcsúnak --






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése