2012. október 13., szombat

Képek

Sziasztok.
Nincs időm az állandó fordításra ezért úgy döntöttem gyűjtögetem a fordításokat és egy bizonyos szám után ha le lettek ellenőrizve, megkapjátok őket. ( megsúgom már 11 dolog van és az egyik a PAH és talán az It's Okay Daddy-s Girl is fel fog kerülni, mert abból az 1.rész már régen készen van azzal együtt 12 lenne).
De hogy addig sem legyünk kísértetház,  nem fordítások is fel fognak kerülni hanem különböző kis dolgok.
 

Szerintem ők az egyik legkiválóbb lánybanda.
 A szerkóik is tetszenek.

F(x) Amber.
 A rucija és az alakja.*w*
A lila az egyik kedvenc színem.
 Rám is mosolyoghatna így valaki.
Rázzad.*w*

Rossz fiúk.:D
1 éve elmehettem volna a magyarországi koncertjükre de anyáék nem engedtek.T-T
Mert Onew szereti a csirkét, amúgy tényleg olyan , mintha rajtakapták volna:D

Az az állás mindkettőn xD
A háttérben meg mindenki nevet és szórakozik.
Boa feje xD

 Mostanság bennem is ilyen érzés kavarog.
 Ez a style nem jön be, a ruhák.>.<
Hm ... autószerelő fiúkák.~
Nekem ez ugrott be először:D

 Nuest.
Helyesek.*w*
Kell a ruhája.T-T

Minden.T-T


Elolvadok. *w*
Ez a borító nem annyira tetszik.>.<
 D-unit.
Bírom ezt a 3-D hatást.
Evol.

F.Cuz.
Az első kép aranyosabb, a második szexibb.

Mi nem tetszik már?

Wáá!
 Aranyosak vagytok.

Igazi nőiesség, igaz én belepusztulnék ha így néznék ki, mert a betegségem miatt a soványságot jobban szeretem magamon, de a sztárokon nem.
Minden.*w*
 Pán Woori.
Nyami *w*

 Aranyos.^^
 Mintha kicsit kómás lenne.
 Óóó
Helyes anime fiú, na ki ez?:D
 Kacér cukifiú.
 Idióták xD
 Szép mosoly.

Gyerünk.
 Nekem is kell ilyen szép torta egyszer ami megformál valamit.
Csak aztán félnék felvágni.>.<
 Imádom a pékárut, kár hogy hizlal.
 Nyam, mi lehet ez?:D
Így is jó lenne lányt kérni.
Nyami, tiramisu, ki szereti?~
Ismerős.

 Így kell, Fei.
 Nyami, igaz nekem az eper magában jobb.:D
 Haha, nem.
Hajdobolás, imádom.
Wáo~
 Tetszik a háttér.
 Mit láttál?

Nem bírom a fanservice-t.


Szexy.


Cukorborsók.

 Hyosung.
Jó, hogy ha ennyire örülsz.
 Cukik:D
Most pont ezt érzem.
Még mindig nem szeretem.

Puszi~
 
 Kakaós csiga.

 Kojima Haruna.
Imádom ezt a nőt.
Jól meg lett szerkesztve.^^
 Jöhetne:D
Puszi.
Ezt már szeretem.
 Popsi.
Lézerszem:D
Énekelj ~

Szexi vagy Joon.:D

Woori, imádom ezt a csajt:D


 Tánci.


 Siwon.


 Időközben megéheztem.

Gumicukros torta.T-T
És ráadásul csokitorta.
SNSD.
Imádom mindenüket.
Hwayoung.

Te.
 Ez igen.*w*
 Nagy mosoly:D




 Bom eszik.

Aranyos.^^

Fanservice, megint ...
Csók.
-Szeretem.
-Oh igen ...   
Az a fej Siwonnak xD
 A nevem Minho.
Harry Potter SHINee módra.:D
 Aranyos.
xD
 Elolvadtam*w*
- Hyung, ki csinálta a pingvinjelmezedet?
- Taecyeon volt a stylistom.
-Rendben.
Jó lenne így örülni őszintén.
Victoria aranyos grimasza:D
Én is ezt kérdem.
Miért?
 Azt hittem, csók lesz.
Taeminról is készült ilyen.
Szeretnék ilyet.T-T
 Az a mosoly.*w*
Tőle aranyos, de az ilyen nézés idegesítő.
Mit mondtál éppen?
Ti is éreztetek már így?
 Ez nagyon jó érzés.
Ti is nyafogtatok már így?
 Miért nincs csokim?!
 "Pisilnem kell" állás.
Mit láttál?
Sírósok.
Na gyertek ide ( hug)

----- Reggel lett---

Tökéletes reggeli a tej.
Ezt biztosan nem enném meg, mert sok bele a kalória.

És mivel ma születésnapozni megyek:

És az első adag búcsúzója:
Azok a combok.*w*
Hogy a nőknek is kedvezzünk:D

2 megjegyzés:

  1. Húh,hát nagyon jók a képek.Tisztára feldobódtam.Köszi.

    VálaszTörlés
  2. Hááát ez nekem is tetszett jóó volt sorozat Zsuzsianyu

    VálaszTörlés