2012. november 2., péntek

Can We Get Married?


Hamarosan:)
Amint 100%-s lesz a felirat:)
Történet:

A dráma egy olyan anya körül forog, aki érintett a lányai házasságában, mely több kárt okoz mint jót. (gazdag férfiakkal akarja megházasítani a lányait) Azonban a fiatalabb lánya egy irodai alkalmazottat szeret.


Szereplők:

Sung Joon ( Lie to Me, SUFB) mint Jung-Hoon 
Jung So-Min (Playful Kiss, Standby, Bad Guy) mint Hye-Yoon
Kim Sung-Min( Couple or Trouble, Before & After) mint  Do-Hyun    
 Jeong-Ae-Yeon ( Before & After) mint Hye-Jin
Lee Mi-Sook (Cinderella's Sister, Love Rain) mint Deul-Ja
Seon Woo Eun Suk ( Full House) mint Eun-Gyung
 Kang Seok-Woo mint Dong-Gun 
  Kim Young-Kwang ( Love Rain, My Fair Lady) mint  Ki-Joong
 Han Groo ( Girl K) mint Cha Yeon-Jin 
 Kim Jin-Soo mint  Min-Ho 
 Choi Hwa-Jung ( The Greatest Love) mint  Deul-Rae



















Előzetesek:

Képek:

Karakterek:

Sajtókonferencia:









Képekből már így is sok van, szóval ennyi elég:D
Fotózás:

8 megjegyzés:

  1. Ezt el sem hiszem. Angol feliratért nyűglődök mióta kijött az első rész, nem gondoltam volna hogy majd valaki bevállalja itthon. Örülök neki. Sung Joon miatt kezdtem el nézni, nagy féltékenység közepette "szenvedtem" végig az első két részt. Gyanítom még jó párszor "megkínzom" magam. >.<
    Az utolsó párocska aki a vidiben volt a kedvencem. Csajszit a Killer K-ból ismerem. Nagyon szimpatikus, és a pár is. Az ő szerelmi száluk lesz szerintem a kedvencem, már most az. :D
    Sok sikert majd a fordításhoz. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.^^
    Hát igen elég sok csókjelenet van benne.
    De mivel szeretem So Min-t ez nem probléma, igaz szerintem Si Wannal a Standbyban jobban összeillik.Meg tök furcsa hogy 28 évest játszanak, ebben meg vannak öregítve egy kicsit.
    A lányt nem ismerem szóval nem tudok nyilatkozni, szerintem is eléggé összeillő párosnak tűnnek.:)
    Köszönjük,reméljük meglesz:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon várom ezt a drámát remélem minél hamarabb kész lesz nagyon kíváncsi vagyok rá még csak trailert néztem belőle de nagyon jónak tűnik :D

    VálaszTörlés
  4. Kedves Asami-Nana-Fansub!
    Érdeklődnék, hogy ennek a sorozatnak még tervben van a fordítása?
    Sok kedvencem játszik benne és jó volna magyar felirattal megnézni!
    Érdeklődve várom a válaszotokat, Üdv. Marcsi

    VálaszTörlés
  5. Kedves Asami-Nana-Fansub! :) Én is afelől érdeklődnék,hogy tervben van-e még ennek a sorozatnak a fordítása? Nagyon örülnék,ha igen :)

    VálaszTörlés
  6. Én is várom a magyar fordítást! Nagyon örülnék neki!! :-)

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretném ha lenne hozzá fordítás ! Már nagyon várom !

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Nem tudom, hogy már le van e fordítva a sorozat, de ha már le van, valaki megtudná mondani, hogy hol találom?

    VálaszTörlés