2012. november 14., szerda

Melyik lesz vajon?

Sziasztok.^^
Ugye az előzőben megírtam hogy én ( Asami) idén már csak 6 dolgot szeretnék fordítani, különböző okok miatt.
De ugye mivel Hayakoval van a közös projektünk ebből 2 nem lesz I Miss You, előre láthatólag.
Ezért mivel elég vegyes vagyok, mindig máshoz van kedvem fordítani, ezért kirakok pár doramát, amiből TALÁN még lesz az idén:)

Haeunduae Lovers
Ok amiért eddig nem lett folytatva: Mert eredetileg közös projekt lett volna vártam a 2.részre, de nem jött.
De nagyon jó sorozat, és nem hagyom folytatatlanul, jó lenne ha időn le tudnánk fordítani a következőt is.

 
 Nagyon szeretem ezt a számot:)

Baby Faced Beauty:
A két forrás miatt nem lett eddig folytatva, de ez is nagy kedvenc, és sokan szeretnétek folytatását:)

5 megjegyzés:

  1. én szerintem Haeunduae Lovers forditsd tetszik a torténet

    VálaszTörlés
  2. Szia Asami.Szerintem is a Haeunduae Lovers-t folytasd.A tartalom szerint pont olyan amilyet szeretek.

    VálaszTörlés
  3. Szia Asami kérlek a Haeunduae Lovers-t fordíts klassz a története Köszi Zsuzsianyu

    VálaszTörlés
  4. Most estem gödörbe :D
    A Baby Faced Beauty 4.részét csináltam meg.>.<
    Nem baj, ki tudja:D

    VálaszTörlés
  5. Oké Asami meg egyeztünk most ez is jóóóóó lesz Szia Zsuzsianyu

    VálaszTörlés