2012. november 10., szombat

Hétköznapi Korea egy fotós szemével

" Hétköznapi Korea egy fotós szemével"
A fényképész beszél:

Valami hasonlót akartam fényképezni, hogyan közelíthetem meg a fényképészeti céljaimat amíg Japánban voltam. Azt akartam, hogy képes legyek megragadni a szempontokat amivel felhívhatom az emberek a kultúrára de a mindennapi koreai élet arcára is. Az az igazság, mielőtt elmentem, úgy láttam mindkettő ország meglehetősen hasonló, még ha különböznek a kultúrában és az ideológiái dolgokban. Tudtam ha elmegyek az egyikbe, egy bizonyos ponton a másikba is. Természetesen, mint ahogyan egy ember találgatni tud, azt hiszem, meglehetősen tévedtem a közös hasonlóságokban és különbségekben, amelyekről kiderült, hogy mindkettő időnként hihetetlenül élvezetes és frusztráló.

Az utazás nagy részét néhány kaland dokumentumálásával töltöttem, amikkel találkoztam amíg utaztam, mint sokkal inkább a kamerámmal körbefutva egy külön tervvel vagy egy beszámolóval.
Ez valami, amivel őszintén el akartam tölteni az időt, és végül sokkal elfoglaltabb lettem a vártnál. Az utazás többsége annak lett szentelve, hogy időt töltsek a barátnőmmel.

Kaptunk egy esélyt, hogy egy kicsit megvizsgáljuk Szöul-t, Chuncheon-t , a Jeju Szigetet és néhány látnivalót és nevezetességet. És végül sok érdekes és kedves emberrel találkoztam az út mentén, és ezzel olyan út lett, amivel több lett, mint a megtervezett alkalom, különösen azzal a szándékkal, hogy kevés komoly idő van a kezemben lévő kamerával.
Dél-Korea egy csodálatos ország, és várom hogy visszatérjek később, és idén feltárjam a kamerámmal az én oldalamról."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése