2012. december 28., péntek

2012 legjobbjai Asami szerint 1.

Sziasztok.^^
Ha már más is csinált ilyet, én is kedvet kaptam hozzá:D
Nem állítok fel sorrendet, mert soha nem tudtam ilyenekben dönteni, melyiket szeretem jobban:D

 
Kissé hasonlít a hangzásuk a 2ne1-re.
Vagy rossz a hallásom.^^"
A refrénje fogott meg nagyon.
 
 Imádom ezt az ugri-bugri táncot, meg mindenét.
A lányok megérdemlik, hogy feltüntessem őket.:D
Buliban is el tudnám képzelni.
Már első hallgatásra belehabarodtam.
A videóklipp is megfogott, ugyanis a világ többsége még most is tabunak kezeli a másságot.
Pedig abban nincs semmi rossz.
 
Partiszám. Ráznám rá mondjuk a szilveszteri buliban.:D
Akkor a botránynál kissé én is utálkozó voltam ( de nem izéltem sehol hogy ribacok meg ilyenek, hanem csak elveszítettem a hitem, most sincs meg a régi hitem, de próbálom elhinni hogy ez az egész a cég miatt volt, mert nem nézném ki belőlük, olyan szerethetőek. We love T-Ara.<3)
 A háttérzene miatt szerettem először, de aztán az egész meg lett.
És mert szoktam táncolni is.:D
Mert vidám nyári dal, amitől még szomorúan is boldogabb lettem:D
Gyönyörű szám.
És talán még a magyar színvonalú rádióban is elfogadná a közönség.
Fogd a krétád:D
Ugyanaz a helyzet. ,mint az IU-sal.:D
Ezt is szoktam táncolni:D
Gyönyörű szöveg, Hyorin hangja még emeli a lécet:D
Mert gyönyörű szám, és az I Miss You is az év drámája címét simán megérdemelné:)
Mert világhírű lett, és szórakoztató:D
 
A lányok nagy visszatérése:D
Nincs szükségem férfira.
A mozgás, a zene ...befutó.
 Ebben nem az zene fogott meg, sőt ha ez felkerült akkor más is felkerülhetne.
Nem tudom mi miatt szeretném hogy felkerüljön, csak nem tudom hagyni és kész.

Aranyosak és nem tudom.
Akár az összes jöhetne:D
Mert ritmusba jövök tőle.
 Szerintem jól sikerült duett.
Boldog leszek tőle.
Mert Himeko ajánlotta:D

Emberek ... szerintem maradjunk annyiban hogy nálam mindegyik nyerő:D


Ezzel megmutatták, hogy tudnak rossz fiúk is lenni:D
Neked adom~
És még a Do-t is nagyon szeretem erről az albumról.:D
A dal megfogott.

Nem tudom, csak nem tudom nem minden másnap meghallgatni.
Buliba jó.
Szintén.


Hiába kapott díjat:D
Super Junior a nagy úr:D
Kémidő:D
Maradjunk itt is annyiban, hogy mindegyik kimagasló:D
Rongyosra hallgattam:D
 Himeko ajánlotta ezeket is:D
Hush Hush~
Az év egyik nagy dobása, az az erőteljes felnőttes hang.
Ez szerintem jobb lett, mint a madárijesztő száma.

Folytatás köv.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése