2012. december 24., hétfő

Karácsonyi friss

Sziasztok.^^
Amint látjátok, erre az időszakra csináltam egy új dizit is, remélem, nem lett annyira borzasztó ^^"
 És mivel ilyenkor nem csak kinézetváltás szokott lenni, a régebben elkészített dolgok közül válogattam és ellenőriztem.
 A dorama részek ( ezek) a napokkal fognak felkerülni:D
A cuccok:
A The Catot jelezték hogy a feliratát nem lehet letölteni ezért újra felöltöttem
Dal Ja's Spring 7-8.rész [ 25.-e]
Panda and Hedeghog 1-2. rész ( 26.-a, és bocsi emberek most nem írok ismertetőt, majd később)
Birdie Buddy 6-7.rész
Crayon Pop-Bing Bing
Onew- The Name I Loved
Suzy- Winter Child
Suzy (Miss A) - I Still Love You ( BIG Ost)
 Shut Up Family OST- I Think Love You So
Wax – ( Tears are Falling)I Miss You OST

Amik még a gépemen vannak ellenőrizetlenül:




3 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon köszönöm frisst,
    már nagyon vártam Dal Ja-t :D .

    Békés boldog ünnepeket kívánok nektek!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm az eddigi munkát, kellemes ünnepeket, boldog új évet kívánok

    VálaszTörlés