2013. január 9., szerda

Elkezdtem a Flower Boy-t:D
Nem biztos hogy megcsinálom.

6 megjegyzés:

  1. Juj de jó.. Nagyon várom.. :D Már megnéztem az első 2 részt és imádom.. Örülök hogy fordítod.. Köszönöm.. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát én is nagyon örülök neki. Az első 2 rész valami állat, nagyon jó.
    Szuper történet. Még angol felirattal nézve is muris.

    Szóval kitartást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom, szerintem is egy nagyon vicces romantikus sorozat lesz/marad. :)
    Azt sajnálom csak hogy 45 percesek a részek, vagyis minimum 20perccel rövidebb az átlagtól. :(

    Fighting Asami~

    VálaszTörlés
  4. Azt én is néztem, pedig megérné, vagy lehet azért mert félnek hogy még több klissé lenne benne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom az okát, de engem nem zavart volna. Üdítő volt nézi. Ez is egy olyan sorozat lesz amit tuti többször megfogok nézni. :)
      Most így hirtelen nem ugrik be hogy a többi "flower boy" is ilyen rövid lett volna, mert akkor lehet tvn csak 45 perces sorozatokat sugároz.

      Törlés
    2. Igen, a többi 'flower boy' is 45 perces volt.. :D A tvn-es doramak ilyen rövidek és reklámok vannak köztük.. Engem nem zavar a rövidsége, nagyon aranyos történet és mind a két fő-főszereplőt imádom úgyhogy nálam nyerő.. :D Már nagyon várom.. Amúgy lehet félreértettem.. a sorozat nézését kezdted el vagy a fordítását? Bocsi csak rögtön arra gondoltam hogy a fordítást mert a tervezettek között van.. Ha nem akkor bocsánat.. :D De mind1 is mert ha a tervezett között van akkor valamikor remélhetőleg sor kerül rá..addig pedig türelmesen várunk.. És előre is nagyon Köszönöm.. :D

      Törlés