2013. január 27., vasárnap

Sziasztok.^^
  Akkor holnaptól egy hónapos szünetre megyek, és segítséget fogok kérni a Dorama Forevertől ( remélem meg fognak érteni:) ) és Dettinek is köszönöm hogy segít:)
Ha úgy érzem, hogy jól vagyok, akkor természetesen elkezdek fordítani is jó régen fordítottam már.>.<
A Flower Boy Next Door dobtam, mert már 2 fansub is elkezdte, szóval fölösleges:)
Van más:D

És egy projektlista hogy el lehessen rajta igazodni:

Nem tudni mi lesz vele projekt:

Ohisama
URAKARA

Aktív (?) projektek:

Gal Circle ( Pár rész)-- Azért nem folytatjuk, mert nincs rá igény.
Mop Girl ( 2 rész hiányzik) -- Segítséget elfogadunk, mostanság a japán doramák nem nagyon kötnek le>.< :)
Dal Ja's Spring 
Birdie Buddy
Haenduae Lovers
Panda and Hedhehog
Standby 
Baby Faced Beauty 
All About Marriage -- ehhez is elkéne a segítség, mert sok részes.
De bármelyikhez elfogadunk:)
 A Deep Love-t csak be kell időzíteni, a maradék 3.részt, mert az kész lenne.
 Drunken to Love You
Love Keeps Going 
My Sweet Soul 
Skip Beat
Pasta 
Princess Lulu

 Amikből már készen vannak:

Aishiteru ( 1-2)
Hana no Zubora Meshi ( 1,3 rész kész, de kajás ..)
 I Need a Fairy ( 1-2)
It's Okay Daddy's Girl ( 1.rész)

Tervezett:
When a Man Loves
  Kasu Kana Kanojo ( talán)
The Best Lee Soon-Shin ( talán)
Shut Up Family
Play Guide
 Dakishimetai
 Twelve Men in a Year
Childless Comfort 

 Helter Skelter ( jmovie+18 a szexjelenetek miatt)
Többet egyenlőre nem írok ki, mert ami jön.


------
Ojakgyo Brothers: Más elkészült az első részével, és nem az a lényeg ki fordítja, hanem hogy milyen minőségben és hogy élvezzük:)
The King of Dramas: Siwon miatt szerettem volna, de más elkezdte, nem gond, mert így is vannak más projektek is, biztos hogy élvezni fogjuk:)

4 megjegyzés:

  1. Jó pihenést és csak előre néz. :) Szorítók érted.

    VálaszTörlés
  2. Remélem, meg újult erővel, és ki pihenten térsz vissza közénk :D :D
    Mi biztos meg várunk :D :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Asami ..jó pihenést és jó egészséget kívánok 1 hónap múlva már tavaszodni fog .és jó kedvel várunk vissza ...Zsuzsianyu egy rajongód.!!

    VálaszTörlés
  4. Hali! :D
    Kicsit béna vagyok, ezért csak most kapcsoltam, hogy idáig a rossz ajtón kopogtam...
    Szóval, most fejeztem be egy sorozatot és még van egy pár napos munkám egy másikkal, de utánna, ha kell szívesen besegítek én is. A Pasta nagy kedvencem és a Baby Face.
    A mail címem thaicat63kukacgmail.com.
    Írj, ha segíthetek!
    Ja, és fel a fejjel drága, hidd el ennél csak rosszabb lesz. Mit fogsz csinálni később, ha már most így eldobod magad? AZONBAN...
    és ezt legalább négyszer annyi éves tapasztalattal mondhatom, akármilyen rossz is néha, élni akkor is tök jó! :D Kérdezd meg a négy kölkömet, akik végig csinálták amit te...
    Pussszantás!
    ...és még valami, akik a legjobban szeretnek, ott vannak körülötted, csak engedd meg nekik, hogy szeressenek és segítsenek!

    VálaszTörlés