2014. június 1., vasárnap

Ailee- Day By Day ( Triangle OST)



Egyedül egy kis szobában
Fent maradok egész éjjel téged kirajzolva
Nem tudlak elengedni téged egyetlen napra, nem tudlak elengedni
Olyan bolond vagyok

Az élet csak elviselhető, vigasztalom magamat
Úgy teszek, mintha rendben lennék
De minden hasztalan, semmi sincs rendben
Úgy érzem, mellettem leszel

Napról napra, szeretlek
De végtelen fájdalomban vagyok
Késő este, nem tudok aludni, mert rád gondolok
Nem tudok elaludni még jobban ma, mert hiányzol

Amikor találkozom a barátaimmal, úgy teszek, mintha elfelejtettek volna
Úgy teszek, mintha minden rendben volna, ahogyan mosolygok
De minden hasztalan, valójában, nem vagyok jól
Nem tudom túltenni magam rajtad, még egy pillanatra sem

Hiányzol
A küszöbön állva, amint a nap lenyugszik
Amikor a hideg szél fúj, elragadnak az emlékek
Megint felráz engem ma

Csak egy napra, csak egy napra
Bárcsak ki tudnálak törölni téged
Késő este, nem tudok elaludni, mert rád gondolok
Nem tudok elaludni még jobban ma, mert hiányzol

Nem tudok elaludni még jobban ma, mert hiányzol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése