2014. június 1., vasárnap

Melody Day- Sweetly Lalala ( I Hear Your Voice OST)





A kék ég jó érzéssel tölt el engem
A lépteim gyorsabbodnak feléd

Egy édes gondolat, jól érzem magamat
Az arcom elpirul, anélkül hogy tudnád

Amikor fárasztó és nehéz napod van
Kissé emeld fel a szád sarkát
A holnap felé mosolyogj ragyogóan

Még akkor is, ha ki vagy fulladva, lalala
Még akkor is, ha elestél, lalala
Ha veled vagyok, szerelmem

Még akkor is, ha nehéz, nem tudom
Ha csak te vagy itt
Bármikor mosolyogni tudok

Amikor látlak, jól érzem magamat
Hallod a szívem dobogását?

Az édes illat, jól érzem magamat
Látod az arcomat elpirulni?

Amikor fárasztó és nehéz napod van
Kissé emeld fel a szád sarkát
A holnap felé mosolyogj ragyogóan

Még akkor is, ha ki vagy fulladva, lalala
Még akkor is, ha elestél, lalala
Ha veled vagyok, szerelmem

Még akkor is, ha nehéz, nem tudom
Ha csak te vagy itt
Bármikor mosolyogni tudok

Szeretlek, szeretlek
Szerelmes vagyok beléd

A világon minden ragyog
Mióta találkoztam veled

El fogom mondani neked, lalala
A szívem, lalala
Amikor veled vagyok, szerelmem

Boldoggá válok
Ha csak te vagy itt
Bármikor mosolyogni tudok

Édesen, lalala
Frissen, lalala
A szívem, lalala
Ha csak te vagy itt
Bármikor mosolyogni tudok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése