2014. február 11., kedd

Love Keeps Going befejezés

Sziasztok.^^
Egy újabb befejezett projekthez érkeztünk.
Ami a Kaiti-Team csapat és a mi közös munkákkal valósult meg.
Őszintén szólva, a végével kapcsolatban kissé vegyes érzéseim voltak, meg lehetett volna csinálni jobbra is. De így is jó.
Jó szórakozást kívánunk az utolsó három részhez, drámában nincs hiány ezekben sem.
Illetve, lefordítottam az Itazura na Kiss Love In Tokyo 3-4.részét, de az ötödikkel együtt szeretném feltenni ezért még egy kicsit várnotok kell rá, de a hétvégén azzal is el szeretnék készülni:)




8 megjegyzés:

  1. Boszi
    Köszönöm a LKG fordítását nagyon szeretem ezt a sorozatot.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a fordítást :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy lefordítottátok! :-D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a munkádat, és hogy nem adtad fel. Ez volt az első tajvani sorozat amit láttam, és nagyon megfogott.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen,hogy lefordítottátok már nagyon vártam :)
    Lenne egy kérdésem a Dal Jas Spring dorama láttam,hogy az előző részek 2012-ben voltak lefordítva, a kérdésem az lenne,hogy sokáig kell várni a következö részekre? mert nagyon érdekel de ha sokat kell várni a fordítására akkor nem bírnék várni ha bele kezdenék. Elöre is köszönöm a válaszod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nyugodtan kezdd el, szilveszterkor is feltettem egyet, a 9--et:)

      Törlés
  6. sziasztok hol tudom letölteni a love keeps goingot amihez passzol a felirat?

    VálaszTörlés